Powered By Blogger

Friday 15 April 2011

bila bos MARAH ????!!! ...



hahaa..bila bos marah??ap ptot kte bwt??
adakah diam atau sebaliknya??? 
jenggg..jenggg..jengg...


hahha..
hari dan waktu aku kena marah..
khamis..14april2011..
 
dah dekat 4bulan ak practical,semalam laa first time aku kena bising dengan ass plant manager..
sebab dye marah??haaa..memang tak masuk dek akal..hehee
bos cakap sume bdk practical kt kilang tu kerja berkira,pagi2 tak nak buat kerja..
sbok dengan cri paper keliling kilang..
yg ak tak ley trima dia ckap anak MELAYU pemalas,
kalau u all pown i rse tak ley trima kan??
panas aty beb dengar..sabar jela..
setahu aku,aku bekerja tak ada laa berkira,ap yg staff mntk tlg,ak buat..
pasal bce paper 2 ak bce mse dah tak ada kje,mmg ak cri paper lpas sign kedatanggan..
lpas sign ak bce r complain or keje yg ptot di buat..
lpas bce complain bru r ak g check gripper..
dkat 2ribu lbey gak laa ak check,check 2 tkot ada patah..
kena laa ganty cepat2..


pkol10 pagi adalah time breakfast..
byase ak g bwt kje lpas breakfast..aku rse bos tak paham kod yg kilang 2 keje kurang..
mksodnye kje kat situ relaks skt laa..
agaknye ble dye pndng bdk practical neyh lw ley sume wt kje..
jgn relaks , tp dye gne ingt yg kami bekerja sambil belajar..
puas aku kena maki..hahaaa
diam jela..

ap yg ak nk tekan kan adalah SIASAT laa dulu sblm men hembos je..
terutama pd yg berjawatan tinggi..
jgn anggap yg jawatan rendah neyh tak ada perasaan..
kena yg panas baran ley bwk bergadoh beb bnda2 cm neyh..
yela,bukan salah kite kan,men tuduh2 je..
tak sedap laa kan..
pape pown siasat dulu atau lbey elok tanya laa dengan nada yg baik dulu..
jgn men tengking suka2 je..

2 comments: